Detail kurzu
ŘÍZENÍ OBCHODNÍHO TÝMU
FBE Praha, s.r.o.
Popis kurzu
Cíl:
- uvědomit si, co od vedoucího očekávají obchodní zástupci
- zdokonalit se ve stanovování cílů a tvorby plánů prodeje
- naučit se identifikovat příležitosti z osobních statistik obchodních zástupců
- naučit se, jak dávat příkazy a neztrácet motivaci
Obsah kurzu
Obsah Úkoly vedoucího týmu – formou mapy asociací popsat základní úkoly a činnosti vedoucího obchodního týmu, porovnání s doporučenou strukturou, osobnost vedoucího Řízení – stanovte standardy, stanovte cíle, měřte výkon, identifikujte odchylky, zhodnoťte, realizujte opatření Analýza – standardní statistika, kontakty, jednání, získané objednávky, průměrné hodnoty objednávky, dlouhodobí zákazníci, noví zákazníci Plánování – plánování obratu týmu, plánování obratu jednotlivých obchodních zástupců týmu, plánování aktivit, faktory ovlivňující plán, sezónnost, životní cyklus produktu, metodika, jak z plánu tržeb postupovat při zpracovávaní plánu aktivit pro obchodního zástupce Styly zadávání úkolu – přikaž, prodej, konzultuj, spolupracuj, deleguj Standardní rozhovory – hodnotící pohovor, pochvala, rozhovor o nežádoucím jednání, rozhovor o plánu, námitky a uznání chyby Vedení porady obchodního týmu – cíle porady, příprava porady, průběh porady a zápis z porady
Charakteristika a forma Rozsah kurzu je dva nebo tři dny (v případě rozšířeného tréninku).
Pracovní metody
- krátké přednášky
- moderovaná diskuze
- práce ve skupinách
- modelové scénky
- videotrénink
- licenční výukové filmy doplňují a podporují okruhy daných témat
Cílová skupina
Kurz je určen pro vedoucí obchodních týmů a obchodních oddělení.
Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.