Detail kurzu
CERTIFIKOVANÝ OBCHODNÍK I.
SMARTER Training & Consulting, s.r.o.
Popis kurzu
Jste zástupcem výrobního podniku? Zástupcem poskytovatele služeb nebo distribuční společnosti? Váš cíl je podobný – uplatnit Vaše služby nebo produkty co nejlépe na trhu. V ostré konkurenci se projeví sebemenší detail. Kompetentní a zkušený tým obchodníků a reprezentantů může sehrát klíčovou roli. Každý z nich však potřebuje získat a posilovat dovednosti nutné k tomu, aby se dokázali s Vašimi výrobky/službami na trhu prosadit.
Co je cílem tréninku a co přináší účastníkům?
Získáte a osvojíte si dovednosti základních prodejních technik, které jsou nezbytné k úspěšnému vedení obchodních jednání. Prostřednictvím aktivního procvičování posílíte svoji jistotu při prodejním rozhovoru a případně odstraníte některé z návyků, které mohou narušovat hladké navázání obchodního vztahu a získání souhlasu druhé strany. Cílem tréninku je pomoci účastníkům zvýšit úspěšnost v uzavírání obchodních dohod a vytvořit základ pro další posilování efektivity obchodní činnosti.
Obsah kurzu
Témata tréninku
- Osobnost prodejce – obraz ideálního obchodníka a jak se k němu přibližujeme
- Co je obchod, kde začíná a končí, prodejní cyklus
- V obchodě platí, že každé jiné umístění než 1. je špatné
- Proč zákazníci vlastně nakupují (nákupní motivy)
- Navázání dobrého obchodního vztahu
- Efektivní struktura obchodního jednání
Cílová skupina
Komu je trénink určen
Všem pracovníkům, kteří jsou v denním kontaktu s klientem, obchodním zástupcům a reprezentantům, obchodním manažerům, ale i pracovníkům nákupních oddělení či produktovým manažerům, kteří komunikují (vyjednávají) se zástupci dodavatelů.