Detail kurzu

KEY ACCOUNT MANAGEMENT

FBE Praha, s.r.o.

Popis kurzu

Cíl:

  • uvědomit si hodnotu klíčových zákazníků
  • zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka
  • zlepšit se ve stanovování efektivní strategie rozvíjení obchodu s klíčovými zákazníky

Obsah kurzu

Charakteristiky klíčového zákazníka – objem prodeje, podíl na objemu prodeje, potenciál

Analýza klíčového zákazníka – potřeby, rozhodující lidé, způsob rozhodování, analýza kupních motivací, osobnostní typy a strategie jednání podle osobnostních typů

Analýza postavení firmy u klíčových zákazníků – silné stránky, slabé stránky, příležitosti a ohrožení, jak využít naše silné stránky a příležitosti, jak minimalizovat riziko slabých stránek a ohrožení

Péče o klíčové zákazníky – způsoby péče, tvořivá dílna nových nápadů péče o zákazníka

Stanovování cílů a plánů rozvoje obchodu s klíčovými zákazníky – stanovení cílů a tvorba plánu

Cílová skupina

Kurz je určen pro obchodní zástupce.

Hodnocení




Organizátor