Detail kurzu
KEY ACCOUNT MANAGEMENT
FBE Praha, s.r.o.
Popis kurzu
Cíl:
- uvědomit si hodnotu klíčových zákazníků
- zdokonalit se ve věcné a osobnostní analýze klíčového zákazníka
- zlepšit se ve stanovování efektivní strategie rozvíjení obchodu s klíčovými zákazníky
Obsah kurzu
Charakteristiky klíčového zákazníka – objem prodeje, podíl na objemu prodeje, potenciál
Analýza klíčového zákazníka – potřeby, rozhodující lidé, způsob rozhodování, analýza kupních motivací, osobnostní typy a strategie jednání podle osobnostních typů
Analýza postavení firmy u klíčových zákazníků – silné stránky, slabé stránky, příležitosti a ohrožení, jak využít naše silné stránky a příležitosti, jak minimalizovat riziko slabých stránek a ohrožení
Péče o klíčové zákazníky – způsoby péče, tvořivá dílna nových nápadů péče o zákazníka
Stanovování cílů a plánů rozvoje obchodu s klíčovými zákazníky – stanovení cílů a tvorba plánu
Cílová skupina
Kurz je určen pro obchodní zástupce.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality