Detail kurzu

Prodej a reklamace

dTest, o.p.s.

Popis kurzu

Víte, jak nejlépe postupovat v situacích, jako je předvedení výrobku, dodání návodu k použití, vystavení dokladu o koupi, uplatnění reklamace a další? Jaké jsou nejčastější mýty při prodeji zboží a reklamacích? Kurz „Prodej a reklamace“ jsme vytvořili na základě zkušeností z naší spotřebitelské poradny a zohlednili jsme v něm situace, které v praxi nejčastěji řeší podnikatelé v kamenných i internetových obchodech. Na kurzu také poradíme, jak předejít konfliktu s nespokojeným zákazníkem.

Obsah kurzu

Program kurzu

Kupní smlouva a prodej zboží v obchodě

  • uzavření kupní smlouvy – na co si dát pozor?
  • pravidla prodeje zboží spotřebitelům
  • na co má zákazník při nákupu právo a kdy mu nemusíme vyhovět
  • výměna a vracení nevhodně zakoupeného zboží

Reklamce a rozhodování o nich

  • práva zákazníka při oprávněné reklamaci a zákonná odpovědnost za vady
  • jakost při převzetí věci, nové pojetí zákonné záruky, záruka za jakost
  • správné uplatňování, přijímání a vyřizování reklamací
  • komunikace se zákazníkem při reklamacích a předcházení konfliktům
  • reklamační lhůty a jejich správné počítání
  • náhrada nákladů vzniklých spotřebiteli při uplatnění reklamace
  • odpovědnost za škodu – škoda na převzaté věci a způsoby její náhrady

Povinnosti při prodeji výrobků a poskytování služeb

  • informační povinnost vůči zákazníkovi, návod k výrobku
  • správné označování zboží a služeb cenami
  • slevy, akce a výprodeje – zákonná pravidla
  • dobře vyplněný záruční list a doklad o koupi
  • přestupky, správní delikty a pravomoc České obchodní inspekce
  • další povinnosti podle zákona o ochraně spotřebitele a živnostenského zá­kona

Smlouva o dílo

  • smlouva o dílo – zhotovení, údržba, oprava a úprava věci
  • práva a povinnosti objednatele vůči zhotoviteli
  • provádění díla a odpovědnost za vady díla

Modelové situace

  • v praktických modelových situacích se zaměříme na vámi prodávané zboží

Cílová skupina

Kurz je určen majitelům i zaměstnancům malých i velkých firem, kteří se chtějí dozvědět, jaké povinnosti mají při prodeji, reklamacích a dalších často řešených situacích vůči spotřebitelům, dozorovým orgánům a dalším.

Poznámka k ceně

možnost využít slevu, podrobnosti naleznete v přihlášce

Hodnocení




Organizátor