Detail kurzu

ZÁKAZNICKY ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE

FBE Praha, s.r.o.

Popis kurzu

Cíl:

  • posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem
  • zdokonalit se v přesném, věcném a zákazníkem pozitivně přijímaném způsobu verbální a neverbální komunikace
  • rozvinout schopnost aktivně naslouchat a porozumět potřebám a očekáváním zákazníka
  • naučit se číst neverbální projevy zákazníka a získávat z nich zpětnou vazbu pro další postup v obchodním jednání

Obsah kurzu

Obsah Psychologické aspekty prodeje – tři linie prodeje, systémová, psychologická, komunikační, signály a indikátory Identifikace kupních motivací – identifikace preferencí výběru Typy chování zákazníků – základní charakteristiky chování zákazníků, jak je identifikovat,jak s nimi jednat Budování vztahu se zákazníkem – spontánní budování vztahů, senzorické typy zákazníků, zrcadlení a jeho využití v obchodním jednání, zrcadlení verbální a neverbální Komunikace se zákazníkem – vybrané komunikační techniky zaměřené na zohlednění typů zákazníků a kupních motivací Psychická zátěž v obchodě – stupně zátěže, protizátěžový program (antistresový program.

Charakteristika a forma „Psychologie prodeje“ je dvoudenní, intenzivní, interaktivní a výcvikové školení.

Pracovní metody

  • přednášky
  • modelové situace (videozáznam)
  • skupinová práce
  • diskuze
  • licenční výukové videofilmy podporují a doplňují okruhy daných témat

Cílová skupina

Kurz je určen pro prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.

Poznámka k ceně

Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.

Hodnocení




Organizátor