Detail kurzu
ZÁKAZNICKY ORIENTOVANÁ KOMUNIKACE
FBE Praha, s.r.o.
Popis kurzu
Cíl:
- posilnit porozumění nutnosti zákaznické orientace pracovníků, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníkem
- zdokonalit se v přesném, věcném a zákazníkem pozitivně přijímaném způsobu verbální a neverbální komunikace
- rozvinout schopnost aktivně naslouchat a porozumět potřebám a očekáváním zákazníka
- naučit se číst neverbální projevy zákazníka a získávat z nich zpětnou vazbu pro další postup v obchodním jednání
Obsah kurzu
Obsah Psychologické aspekty prodeje – tři linie prodeje, systémová, psychologická, komunikační, signály a indikátory Identifikace kupních motivací – identifikace preferencí výběru Typy chování zákazníků – základní charakteristiky chování zákazníků, jak je identifikovat,jak s nimi jednat Budování vztahu se zákazníkem – spontánní budování vztahů, senzorické typy zákazníků, zrcadlení a jeho využití v obchodním jednání, zrcadlení verbální a neverbální Komunikace se zákazníkem – vybrané komunikační techniky zaměřené na zohlednění typů zákazníků a kupních motivací Psychická zátěž v obchodě – stupně zátěže, protizátěžový program (antistresový program.
Charakteristika a forma „Psychologie prodeje“ je dvoudenní, intenzivní, interaktivní a výcvikové školení.
Pracovní metody
- přednášky
- modelové situace (videozáznam)
- skupinová práce
- diskuze
- licenční výukové videofilmy podporují a doplňují okruhy daných témat
Cílová skupina
Kurz je určen pro prodejce, obchodní zástupce a vedoucí obchodních oddělení.
Veřejný kurz bude otevřen při minimálním počtu čtyř účastníků ve skupině. V případě, že nedojde k naplnění minimálního počtu účastníků, je možné se dohodnout na individuálních konzultacích.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality