Detail kurzu

Popis kurzu

Co je cílem tréninku a co přináší účastníkům Pravděpodobně jste se již někdy ocitli v situaci, ve které jste se necítili příliš jistě. Ať již při obchodním jednání, během konfliktní situace na pracovišti, při telefonickém rozhovoru se zákazníkem, nebo když jste museli šéfovi nebo kolegovi sdělovat nepříjemné informace. Cílem tohoto dvoudenního kurzu je pomoci Vám tyto situace, prostřednictvím osvojení komunikačních technik, konstruktivně řešit a získávat souhlas druhých. Trénink je zaměřen na osvojení potřebných komunikačních návyků a technik v situacích, na které je velmi obtížné se připravit. Pomocí interaktivních cvičení získáte potřebnou jistotu, která Vám pomůže zvládnout konflikt, námitky a další obtížné momenty.

Obsah kurzu

Hlavní témata tréninku:

verbální a neverbální komunikace řeč těla a její cílené využívání jak se ptát a efektivně naslouchat základní principy asertivní komunikace zásady konstruktivní komunikace vyznáte se v druhých? specifika telefonické komunikace v obtížných situacích překonávání námitek videotrénink + průběžná analýza rolových her a zpětná vazba

Cílová skupina

Komu je trénink určen

Seminář je určen všem pracovníkům, kteří jsou v neustálém kontaktu se spolupracovníky nebo klienty (prodej, marketing, obchodní zástupci, manažeři) a těm, kteří chtějí získat pevný komunikační základ.

Hodnocení




Organizátor